Hayallerimde Ben

Film Öneri Kutusu: Mr. Popcorn

Hiç film izlemeye karar verip ne izleyeceğinize karar veremediğiniz oldu mu? Ya da belki de saniyesinde karar verebildiğiniz zamanlar çoğunlukta mı diye sormalıydım. Çünkü benim hangi filmi izleyeceğime karar vermem bazen bir film süresi boyunca sürebiliyor, hatta sonucunda bir karara varamayıp izlemekten vazgeçtiğim de çok olmuştur. Yüzyılın problemi bence.

Bir diğer problem ise aslında izlemek istediğim tonlarca film olmasına rağmen karar esnasında sanki aklımdan uçup gitmeleri nedeniyle saçma sapan filmleri izlemem ile sonuçlanan bir döngünün içerisinde olabileceğim. Eminim tek ben değilim, o yüzden buna bir çözüm bulmaya çalışacağız birlikte.

***

Geçen günlerde benim gibi film manyağı olan bir arkadaşım ile birlikte 3 saatlik ders aramızda bir liste hazırladık. Karşımıza IMDB listelerini de aldık ve o hep izlemek istediğimiz ama bir türlü izleyemediğimiz filmleri listelemeye başladık. Hani ‘aaa inanamıyorum sen onu izlemedin mi hala ııııyy’ bakışlarına maruz kalınan filmler var ya onlar işte. Yaaa nasıl izlemezsin yuh! 

Listelemek de olacak gibi değildi sonuçta orada da bir karar aşaması var, o yüzden olayı rastgele bir hale getirmeye karar verdik. Ben olaya biraz janjan da kattım ve ortaya böyle bir şey çıktı, çıkacak yani birazdan ^.^

Öncelikle ufak kağıtları koyabileceğim bir kutuya ihtiyacım vardı. Film ile bağdaşlaştırdığım ilk şey patlamış mısır oldu. Bir insan hep mi yemek düşünür. Bunun için Pinterest’ten yazdırılabilir popcorn kutusu çizimi buldum ve yazıcıdan çıkarttım. Daha sonrası kesme, biçme ve birleştirme işlemleri.

Şimdi sıra film isimlerinde. Liste yaparken kağıdı arkalı önlü kullandığım için fotokopilerini çekip öyle kesmeye başlıyorum. Yaklaşık 150’ye yakın film oldu sanırım.

Ta daa. Şu an tam da film izleme havamdayım, bakalım Mr. Popcorn benim için ne önerecek?

“İnanamıyorumm, gerçekten de uzun zamandır izlemek istediğim bir film nasıl aklıma gelmedi!!

O denedi, şimdi artık bir film mestır. Mr. Popcorn ile izlemek isteyip de bir türlü izleyemediğiniz film diye bir şey kalmayacak. Mr. Popcorn, filmler ondan sorulur. Sadece bir tık uzağınızda, ya da bizi 111-11-11 nolu telefon numaralarından arayabilirsiniz. Ya da çaldırıp kapatın biz sizi ararız.”

Bu tarz reklamlar nasıl hala varlar ya ahah. Ben izleyeyim o zaman, Geçmişi Olmayan Adam. Ayy bir de seriymiş yerim.

Şimdi ne yapıyoruz, bu kadar janjana gerek yok elbette. Uzun zamandır izlemek istediğiniz bir film var fakat yıllar yıllar içerisinde bir türlü izlemediniz. Eğer yapacak işiniz de yoksa hemen izlemeye başlayabilirsiniz. Hadi hadi kapatın yazıyı falan birlikte başlıyoruz.